Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. március 14., péntek

heti

Komfortzónatágítás.. :) szóval a hétre az újdonságok..:)
Az első..egy szín..a sárga...:) 15 éves koromig tök sok ilyen kiegészítőm volt, meg cuccom, amiben volt..mert teszett, hogy virgonc...volt sárga táskám, szoknyám, sárga-fűzöld szoknyám, körömlakkom, sárga-fekete csíkos felsőm, farmermellényem, sárga felsőm hófehér margarétával...:) ilyenek jutottak most eszembe ... aztán egyszer vki beszólt vmit - így visszagondolva, gyanítom irritálta a színes világom a sötét hozzáállását...hm...:) 15 évesen még nyilván nem voltam ott, hogy az egyéniség kincs, és az számít hogy engem adjon vissza, ami én vagyok... :)....nyilván nem, kamaszkorban vhogy más...szóval..elkezdtem ignorálni ezt a színt...mintha sose lett volna....aztán nem volt semmi ilyenem...az elmúlt pár évben összesen nem tudok egy-két olyan dologtól többet felmutatni, amiben van legalább vmi ilyen színű minta, vagy virág ..vagy valami...a hajamra fogtam, hogy a szőkéhez neem....aztán nem is olyan rég esett le, hogy ennek semmi köze a hajamhoz..ez..egy tizenx évvel ezelőtti beszólás következménye..nem tudom hogy jutott eszembe :) de már Írországban is egy olyan kockás ing tetszett meg, ami sárga,zöld, szürke volt..csak nem rám való méretben sajna...de tegnap megtaláltam ugyanezt a szinkombót, csak nem kockás, hanem virágos kiadásban...megvettem...ma felvettem....imádtam:) uh...mostantól ezt a színt sem fogom ignorálni hanem...újra hordom, mint régen:)
A másik dolog pedig...bementem ma használt ruha boltba :), nem szoktam. De ma bementem, nézelődtem, próbálgattam. Nem találtam semmi olyat, amibe beleszerelmesedtem volna, de jó érzés volt vmi olyat csinálni, amit eddig nem tettem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger