Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. március 18., kedd

....öncoaching..

Azt hiszem, az elmúlt hetekben túl sok energiám ment el arra az érzésre, hogy értéktelennek tartom azt a 8 órát naponta az életemből, amit a jelenlegi munkakörömben töltök...ha már life és business coach vagyok azt hiszem megérett a helyzet ma arra, hogy kicsit kibillentsem magamat ebből az állapotból. Fáraszt ez az érzés. Helyre kell raknom.

Egyrészt, fölösleges magamat ezzel az érzéssel hergelni, hiszen tudom és teszek is érte, hogy azt csináljam, amit szeretnék. Hogy elindultam, hogy rajta vagyok. Nem toporgok, nem szenvelgek, hanem tudom, hogy mit szeretnék és csinálom.
És ha beindul, akkor ez tényleg nem egy látszat váltás lesz, hanem egy zsigeri változás, egy olyan irányba, ami tényleg én vagyok. A látszatváltozást hamar elérhetném, gyorsan egy másik munkakör, ami kevésbé áll távol tőlem mint a jelenlegi...de mégsem az enyém, gyorsan itt, gyorsan máshol. Igen, ezt biztos vagyok benne, hogy nagyon hamar meg tudnám oldani. DE ezt akarom? Nem. Nem látszat megoldást akarok. Valósat. Azt csinálni tartósan, amit szeretek, több lábon állni, nem egy helytől függeni és élvezni azokat a tevékenységeket, amiket dolgozok. Mi ilyenkor a kulcsmondatom magamnak...: ADJ IDŐT A VÁLTOZÁSRA egyrészt boldog lehetek, hogy tudom, mit szeretnék és már csak meg kell valósítanom, a háttértudásom már meg van hozzá, nem most kell kitalálnom, h mire vágyom. Nem tapogatózom a sok dolog között, amik érdekelnek vagy érdekelhetnek, hanem látom azt, amit szeretnék. És épp a megvalósításon dolgozom :)
 
Időt adok a változásnak, magam miatt, a saját vágyaim megvalósulásának.
 
Ha már olyan magas az EQ-m, akkor ezt igenis használjam akkor, ha elönt egy olyan negatív érzés, ami egy számomra nem fontos dologgal függ össze.
Kell e frusztrációt éreznem amiatt, ami abban a  8 órában történik? Van e bármi olyan dolog, ami miattam nem működik? Nincs. Csinálom a dolgom, úgy ahogyan tudom. Próbálom a lehető legasszertívabb módon beszerezni és közvetíteni az információkat minden irányba. Ha én valamilyen irányból nem ilyen formában kapom a megkeresést az nekem szól? Nem, hanem a munkakörömnek. Ha ez a munkakörömnek szól, akkor nekem V. Nórának érzelmileg magamra kell e ezt vennem? Nem. Megéri e behergelni magam, frusztrálódni, idegeskedni, nyüfögni amiatt, hogy a munkaköröm ilyen-olyan stílusú e-mailt kap, hogy nem kap időben információt, hogy ezáltal generálódnak az érdekesebbnél érdekesebb hangvételek. Nem. Annak a valakinek, aki ezt a munkakört megkeresi, az a valami biztos fontos, biztosan mást tart értéknek mint én. Biztosan máshogy priorizál, biztosan máshol vannak a főbb pontok. De nem feladatom boldoggá tenni más munkaköröket, mint ahogy ők sem tesznek engem azzá :), és ha nem engedem meg nekik, akkor fruszrálni sem tudnak, hiszen ha én tudom, hogy ami rajtam áll megteszem -mert mivel maximalista vagyok ezt még egy olyan dolognál sem tudom máshogy csinálni, ami számomra értéktelen, mert feltétlezem, hogy valahol valakinek biztos fontos, attól h nálam csak virutális formában jelenik meg :D - onnantól kezdve viszont, ami pedig nem rajtam áll, attól nem is kell magamat rosszul érezni.
Elkezdhetnék értéket kereseni abban, amit jelenleg csinálok. Ha nagyon szeretném és nagyon gondolkoznék, még az is lehet hogy találnék. Most nem ez a célom. Mert még ha találnék is, tudom, hogy én ettől egy számomra sokkal értékesebb dolgot szeretnék csinálni, tehát nem kell magam győzködni arról, hogy ez így jó, mert nem benne akarok maradni tartósan :) Szóval nem ezt teszem, nem értéket keresek benne. Megpróbálom mostantól úgy felfogni mint egy sokágú csillagot, aminek az ágai az információk....  fekete lyukban tapogatózva áramlik az infó :) tökéletes szimbólum, tudom mit értek itt konkrétan a fekete lyuk alatt..csak ezt már nincs kedvem leirni..mert közben már elöntött a melegség. Megnyugodtam.
Nekem ez érzelmileg nem fontos. Érzelmeket ne ez generáljon belőlem, hanem az, ami nekem számít.
Most jó. :) Várom, hogy holnap érdekesen öltözzem fel :D :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger