Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. március 10., hétfő

mantrák..:)

..Mantrák..:)
Hiszek a kedvező változásban.
Tetteimért felelős vagyok.
Elfogadom a kihívásokat.
Pozitívan válaszolok a kihívásokra.
Az érzelmi életemet én irányítom.
Tényekre alapozok.
Minden energiámat a vágyaim teljesítésére fordítom
A vágyaimat valóra váltom.
Vállalom a szükséges kockázatot.
Magamról és másokról pozitívan nyilatkozom.
Én döntöm el, hogy mi a legjobb nekem, és ezt másoknak is megengedem.
Szakítok a halogatással.
Kézben tartom a dolgok irányítását.
Mindenre kapok helyes megoldást
Hallgatok a megérzéseimre.
Mindent leírok.
Felesleges kilóimtól megszabadulok.
Kerülöm a negatív embereket.
Képes vagyok rá.
A lényegtelen dolgokat hanyagolom.
Megteszem a szükséges lépéseket.
A kellő irányba változok.
A lelki nyugalmam a legfontosabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger