Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. március 28., péntek

öröm :)

Olyan de olyan jó érzés volt a visszacsatolás...........:)
Elindultam most már tényleg ezen az önmegvalósító úton, hogy így 30 felett elérjem, h tényleg azt csináljam végre, amit szeretek.
Lelkesen belevetettem magamat a tervekbe, az ötletekbe...az örömbe...és...a megerősítések jönnek, hogy igen csináljam...mert jó lesz. És ez nagyon jó érzés..az a támogatás, ami azoktól jön akik szeretnek meg akiket szeretek...és meglepő módon onnan is ugyanezt a fajta jó lesz csináld dolgot kapom vissza, ahonnan semmit nem vártam, csak valami teljesen mást kértem... és ezt kaptam... :)
és ez brutál jó érzés :)...akkor ez tényleg az enyém - ezek szerint ennyire átjön :) és ez megnyugtat ... mosolyognom kell tőle... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger