Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. augusztus 19., kedd

Újak

Próbálom összeszedni azokat a dolgokat, amik újak az idén, amik új irányba vihetnek, amik mások mint a mindennapi rutinok...:) Sajnos az első két hónapból már biztos sok dologra nem emlékszem..de mostantól ezt a bejegyzést fogom bővíteni :
Január:
  • nyitott vagyok az esély adásra, túl tudok lépni a decemberi sérelmen, előremutatóan gondolkozom
  • eldöntjük, hogy meg akarjuk nézni, mit kezdünk egymással, és szinte vakra bevállaljuk, hogy nézzünk meg együtt tíz napot, ahol folyamatosan ott vagyunk egymásnak
  • proaktívan kérdezek a kínaiaktól, kutatok, hogy a debreceni doktornőhöz is már kész ötletekkel érkezzünk
Február:
  • nem megyek bele fölösleges problémázásokba (N)
  •  a munkahelyen közlöm minden arra illetékessel a munkakörömből adódó tisztázatlan, frusztráló tényezőket a változás érdekében
  • beadom valamire, amire rájövök, hogy nem is akarom, döntök a valós változás mellett a látszat ellenében
  • repülök egyedül, egy ismeretlen országba, egy alig ismert emberhez a megérzéseimre alapozva, hogy minden rendben lesz :) - és rendben is volt :)
  • pozitív tapasztalásokat gyűjtök magamról ebben az ismeretlen közegben :)
Március:
  • zöld hajtincs - csak úgy... :)
  • elkezdek tervezni - honlapot :) - valós lépés találkozom is valakivel ezzel kapcsolatban
  • elkezdek újra hordani egy 15 éve ignorált színt - sárga
  • előhozom magamból újra azt, aki nyitott, aki beszél és kérdez..csak úgy :)
  • újra előveszem a magassarkút :)
  • helyre rakom magamban a jelenlegi  munkakörömmel kapcsolatos ellenérzéseket és haladok a saját vágyaim felé, a célok megvalósításán dolgozom és élvezem :)
  • spontán progik
  • nem veszem magamra, ami nem az enyém vagy amivel nem tudok azonosulni
  • ami szembejön azt kíváncsian figyelem..és utánajárok, hogy miért :)
  • hiányzik, de racionálisan látom, hogy nem oda vezet, amit jelenleg szeretnék. Nem nyomom el az érzést, de nem is erősítem nap mint nap 
    • tudatosodik, hogy igenis nagyon sok mindent én irányítok és én vagyok a felelős sok mindenért, hogy úgy alakult ahogy
    Április:
    • mágnesmatrac
    • csak úgy és akkor és azt, amit szeretnék :)
    • hajfestés magamnak spontán új festékkel :) tetszik 
     Május:
    • kutatás, döntés, fizunélküli szabi
    • kapcsolatfelvétel a floridai kutatócsoporttal
    •  rendelés Amerikából
    •  még konkrétabb zöld :)
    • spontán kapcsolattartás :) 
    • megvan a face oldalam!!! Köszi Jujika a kooperációt - https://www.facebook.com/coachingnorival
    • új pénteki benyomások 
    Június:
    • kéééééész a honlap :) imádom :) és a face oldal is egész jól pörög ahhoz képest, hogy még egy kicsit várnom kell....... :) 
    • DP full - pozitív változásban bízva
    • zuhogó esőben biciklizés.... :D
    • logikázás, struktúra, tervek - a coachinghoz :)
    Július:
    • traininget tartok a személyes hatékonyságról :D :D
    • elkezdtem visszacsatolásokat kapni a coaching oldalakról :D :D  pozitívak :)
    • új stíluselem :D leggings hordásra kaptam rá a bicikli projekt folyományaként :)
    • akárhogy nézem is, március óta is fennmaradt a kapcsolat és az eddigi konflikutsok sincsenek, kialakult a bizalom, ami végkifejlettől függetlenül nagyon jó érzés. A szkeptikusságom kb. minimalizálódott.
    • amit decemberben elrontottam, azt most minden tudatosságommal helyén kezeltem :) - nagyon örülök neki, hogy ekkora változások törétntek bennem
    • örülök, hogy nem tudok belekötni a saját viselkedésembe, és ettől nyugodt lehetek, hogy az én részem rendben
    • kimondtam Neki, hogy szeretem :)
    Augusztus:
    • elengedtem az irányítást
    • nem ragaszkodom olyan helyzethez, ami nem visz oda, ahová vágyom, megy a valós elengedés
    • nem estem kétségbe, és nem vagyok nyugtalan attól, hogy nem ő az. Ha nem, akkor hosszútávon biztos vagyok benne, hogy ez a legjobb, ami jelenleg történhetett. 
    • tempera, festés :D
    • történt egy még érdekesebb megkeresés a coaching témában mint a múltkori, nagyon kíváncsi vagyok merre vezet :)
    • pozitív tali :) nekem és Anyáéknak Nyiregyen
    •  felregisztráltam a randivonalra... két napig voltam most fenn...és leszedtem magam...nagyon úgy néz ki, hogy egyelőre Nándi az etalon és mégjobban felerősíti a hiányérzetet ez a sok lelkes idegen...............................menekülhetnékem lett tőlük.
    • pozitív visszajelzések a trainingről - imádtam
    • hát... még mindig nem kezdek vele semmit, hogy iszonyatosan hiányzik.... még nem tudom, h jó e ez így... az érzés minden nappal erősebb..


1 megjegyzés:

Powered By Blogger