Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. augusztus 22., péntek

:)

A cigi projekt eddig teljesen jól megy... :) Szerencsére nem mászkálok kevesebbet, nem kell kerülnöm azokat, akik cigiznek, nem frusztrál... kifejezetten jó érzés... kicsit olyan érzés, mintha túl lenne misztifikálva ez a leszokósdi. Ha cigizni akarsz fogsz, ha meg nem akarsz akkor meg nem fogsz. És pont addig nem fogsz, ameddig nem akarsz. :D - legalábbis nálam biztos, h így működik. Ha rágyújtok annak semmi más oka nem lesz, mint h akarom... :) ha meg nem, annak meg semmi más oka nem lesz, mint h jobban akarom a nem cigizés előnyeit, mint a cigizés előnyeit :D
A másik dolog, elkezdtem megint a Zamat-ot olvasni, már sok mindenre nem emlékszem a tudatos étkezésből...és most szükségem van rá. Ha már tisztulok, tisztuljak teljesen :)
Ma eddig egy alma, egy körte meg egy kefír kombó amit ettem, ja meg három tejes kávé. Szóval nem mondanám lomnak ezt sem. :)
Érdekes most, h kimondtam ezt a lom szót megint...a cigi is egy lom. És mivel is nyitottam még januárban.. nem kellenek lomok az életembe :) hm... egy újabb motiváció. - Bár egyelőre tényleg nem nehéz. Tegnap este úgy éreztem, hogy most jó lenne...de aztán rájöttem, h akkor sem cigizni vágytam, csak kimenni az erkélyre, levegőre. Hm. Szóval nekem a cigi a folyamat, a tevékenység megtörését, kibillenést is jelentett. De mivel figyelek, h ugyanúgy kibillenjek most is.. :D valószínű ezért nem érzem valójában a hiányát.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger