Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. augusztus 21., csütörtök

Kuss!

Még mindig nem vagyok egészen biztos benne, hogy valóban a leszokás a cél. továbbra is azt mondom akármilyen vicces szeretek cigizni. Az előbb kitöltöttem pár tesztet... és ahogy magamtól is sejtettem, hiába cigizek már egyetem óta, fizikailag nem függök tőle, egy rossz szokás valamilyen szintű pszichés függéssel kombinálva.
És talán ez az a rész, amit én meg tudok fogni. Nem szeretem, ha irányít valami. És talán a cigiben is ez a legrosszabb jelenleg..mert ok büdös, drága, árt stb.  De azért ez valahogy annyira de annyira egyértelmű, hogy már pont ezért nem figyel rá az ember. (én) mert ezek a ciginek már olyan jelzői, amin egyszerűen túlhallasz.
Amit viszont tényleg szívből utálok benne. Korlát. Irányítani akar. Pont a szabadságot veszi el, amit annyira imádok.
  • Tényleg ki kell mennem a hidegbe, a szélbe, a hóba, ha valahol rá akarok gyújtani, mint vmi menekültnek?
  • Hányszor jut eszembe egy tíz órás repülőút alatt? És még adjam hozzá a becekkolósdit, ahol reptértől függően vagy tudsz még a beszállás előtti utolsó pillanatig cigizni vagy nem....jeeee, meg mi katasztrofálisak azok a lehetőségek, ahol tudsz...az icipici kis kalitkák, ahol mindeki füstöl...hát..menekülhetnékem volt belőlük..annyira büdösek, hogy elveszik azt, hogy akarj cigizni..........rettenet.....és szeretnél..de nem így ... :S
  • utálom, ha nem látok hamust a környéken, ahová el tudom dobni a csikket... mert attól még, hogy cigizek még nem akarok paraszt lenni...
  • nem szeretem érezni a kezemen, szeretek utána kezet mosni - mondjuk nem is sárga az ujjam ezt tény :D
  • amit szívből utálok benne, hogy egy stresszhelyzetnél egyszerűen utánanyulok..és duplázok..és triplázok...holott nem old meg semmit, közelebb sem visz a megoldáshoz...mégis ő az első a megoldások előtt...
  • kell, hogy legyen otthon, a táskában... most is van :) én nem úgy kezdtem el ezt a leszokósdit, h megterveztem... nagyon nem...hónapok óta valamiért újra és újra eszembe jut, h nem kéne.... ma délben meg csak úgy jött, h ok akkor próba. De van a fiókomban, és itthon is lesz egy dobozzal, ami van, nem akarom kidobni, odaadni. Nem akarom eldobni a gyújtókat. Kell a megtehetném, de nem teszem érzés. Az, hogy én döntök. Hogy NEM azért nem cigizek, mert nincs nálam, hanem mert szabad akaratomból, nem és kész. 
  • Egyszerűen nem akarom, hogy irányítson engem. Nem akarom, hogy csak azért cigizzek, mert borozok. uh most ennek örömére iszom egy pohár bort éppen. Ja az előbb ilyen leszoktató oldalakat olvastam....kifejezetten benne volt, hogy NE igyál alkoholt. :) a nyavaját. Ha rá akarok gyújtani rá fogok, akkor is ha iszom kávét, bort, kiülök akármi vagy akkor is ha nem. Ez egy döntés. Melyik döntés az erősebb. Cigizni akarok jobban, vagy nem cigizni.
És...a mondat, amit próbálok elővenni, amikor előjön a vágy, h rágyújtsak :) (ezt a módszert az egyik fórumban olvastam, és ez viszont annyira életszerű volt, hogy megtetszett :D...a szenvelgések mint úgy általában nem hatottak meg ebben a témában sem :D, mert végülis ez nem egy kényszer. hanem egy döntés)

Szóval az én leállító mondatom magamna, ha nagyon rámjön a cigizhetnék :D
KUSS, én irányítok! :)

A kuss után tetszőlegesen behelyettesíthető mindenkinek a fő motivációjával :) pl. Kuss, büdös :D

Kezd viccessé válni a projekt..na meg felütötte magát a kedvenc szavam a témához...kíváncsi vagyok magamra :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger