Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 13., csütörtök

,

nagyon hullámzik a hangulatom, a gondolataim....foghatom a nemalvásra...nem akarom... kicsit megint azt érzem, hogy túlságosan bevonódok, hagyom magamnak, hogy érzelmi oldalról közelítsem meg azt, ami igazán csak eszköz. Pont mikor már megtaláltam, hogy mit lehetne kihozni belőle, nem kell előre lejátszanom, h úgysem működne itt. majd kipróbálom és annak ismeretében döntök, hogy ez így jó, vagy nem jó....
érdekes módon valahogy gyaloglás után mindig tisztábban látok.. :) lehet reggel is gyalogolnom kéne és huszadennyi problémám lenne :D :D gyajj, minden esetre tök büszke vagyok magamra h tegnap is hazagyalogoltam meg ma is :) megnéztem, mindkét nap kicsit több mint 6km-t gyalogoltam különböző útvonalon...és ez alatt a picit több mint egy óra alatt annyira látványosan méterről méterre szabadultam ki a saját gondolati ketrecemből...hm...pedig....igazából én tényleg bárhol feltalálom magam és lekötöm a saját gondolataimmal az agyam, ha a kötelező téma nem adja....hm..mindegy...nem ez a lényeg, hanem az, hogy előbb kipróbálom amit kitaláltam és csak utána véleményezem és nem előre pont...ja és ha már az ittről és a mostról is szót kell ejteni...ugyanúgy bámulnak Debiben is mint bármelyik másik városban, nincs különbség :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger