Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 4., kedd

király

már megint egészen kézzelfoghatóak a változások... :) kezdődött másfél hete szombaton, aztán megcsináltam a saját kis célfámat, elolvastam a könyvet és...:)
Az egész múlt hetem kb. arról szólt, hogy idegen emberekkel beszéltem mondjuk olyan napi 3-at mondanék arányaiban...volt akihez én szóltam, volt aki hozzám szólt voltak nők, voltak férfiak...érdekes volt...nem egy nagy dolog ez :) és a péntek meg igazán vicces volt, hogy már egyből kaptam egy olyan helyzetet is, ahol nem csak olyan embereken "gyakoroltam" akik valójában nem hatnak meg hanem egy olyanon is, aki úgy igazán bejött :D - és mit mondjak tök jó érzés volt, hogy simán tudtam ezt ott is adni, és simán jöttek belőlem azok a dolgok, amiket már néha kétségbe vontam, hogy elő tudom e hozni...igen, semmi perc alatt totál ösztönből:) Szóval pipa. Folytatni kell ezt az utat, mert nagyon - nagyon pozitív és feltöltő és tök jól érzem magamat tőle. Minden nap kapom az új ingereket és imádom :)
na és a könyv....volt még egy gondolat az Ugródeszkában, ami nagyon megfogott belőle....:) a "sikertelen" próbálkozásokról szól....szóval van egy célod, amit el akarsz élni, de próbálkozol próbálkozol és nem jön össze...ne kudarcnak fogd fel, hanem úgy mint egy pakli kártyát :) van benne 52 lap és te a királyt akarod...van belőle négy...próbálkozol, próbálkozol, kettes, hármas, kilences...hm..de minden egyes próbálkozással közelebb vagy a célhoz.. és eléred, ha akarod és kitartasz :) hát ennyi...elég megnyugtató ebből a szempontból pillogni a dolgokra... igen...és minden próbálkozás szükséges még a végcélhoz, valamit hozzád rak. és ez így jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger