Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 18., kedd

feltöltődve

Igen brutál volt ez a mai nap :) Szétpörögtem magam, de mint ahogy ezt már régebben is írtam, amennyire fáraszt ez az egész, pont ugyanannyira érzem ilyenkor ott benn is, hogy igen ééélek :), nem csak úgy vagyok :)
Szóval tök jó, mert megint kaptam faszányos kis visszaigazolást, hogy jól látom a dolgokat, nem kicsit, nagyon jól :)
Szóval tök feltöltődve léptem le ma...a lépésszámláló projekt sajnos még várat magára, ugyanis, ma is megnéztem egy helyen, de ott sem volt :( gyajjj
Na de vicces mód mikor sétafikáltam hazafelé, ugyanazon a helyen, ahol a múltkor megállított a bácsi, hogy hol van a Hajdúsági bolt és meg tudtam válaszolni a kérdést, ma megint megállítottak... :)A vicces, érdekes, vagy nem is tudom, hogy mi, hogy megint úgy mászkáltam, hogy tuti valakinek ma megint válaszolok ott egy kérdésére... :D és így is lett
Szóval ugyanott járok, erre megállít egy nő, hogy hát nem nagyon bízik benne, h tudok segíteni, de hátha, ó mondom, azért én úgy érzem megér egy próbát :D és tényleg, hehe mikor kimondta, hogy ő Kiss Zoltán nőgyógyász rendelőjét keresi, annyira elkezdtem vigyorogni, h mondom ez nagyon vicces, de én is hozzá járok, elmagyaráztam, h sétáljon vagy 15percig hol merre stb, de mondom remélem ugyanarról beszélünk, mert mondom az enyém, hétfő, szerda, pénteken rendel, ma meg kedd van, de hát mint kiderült, ma a pénteki rendelést pótolja csak, szóval tuti ugyanaz.. :D hát szóval megint ilyen érdekességgel tértem haza:) most meg még jön a színház...hm...ez is egy jó nap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger