Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 9., vasárnap

hehe megint :D

Azt hiszem, most érzem újra úgy igazán a változtatni akarást a külsőmben. :) Most megint azt érzem, hogy lehiggadtam annyira belülről  - és ez már két hete tartósan igaz - , hogy tudjak erre a vonalra figyelni :) ma már roppant hiperaktív voltam...úgy 18 emeletnyit lépcsőztem, bicikliztem, gyalogoltam, futottam - lábsúllyal, neoprénben :) - és most megint végre élvezem. Ezt az állapotot szeretem a legjobban, ha nem kényszeredetten akarok fogyni, ja és egy könyvet is vettem :D tök "véletlenül" olvastam a Stahl magazinban egy pár idézetet a könyvből "Életető ételeink" a címe és nagyon adta, uh ma el is mentem és meg is vettem és már olvasom is :) Mindig összeérnek a dolgok :)Szóval végre megint azt éreztem mint már régen nem, hogy ez amúgy tökre nem is nehéz, hanem inkább ilyen tök jó érzés, szóval megyek is még egy kicsit az erkélyre olvasgatni, amíg süt a napocska....vagy kezdjem a szekrényben pakolást..hm.hm...á előbb még kell egy kis fény ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger