Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 15., szombat

mindig szembe jön :D

tök érdekes, hogy most megint kb négy könyvet olvasok párhuzamosan - na meg persze újságokat :D - és ami a legviccesebb, hogy megint van köztük egy olyan, amit két éve lelkesen megvettem elkezdtem, de kb a harmadáig jutottam, nem tudtam vele mit kezdeni.. a Boldogságterv....most hajnalban viszont  - mert hogy megint nem tudtam aludni elkezdtem megint olvasni így két év után éééés imádom :) kb. olyan mintha a blogomat olvasnám. 
Ezek szerint erre is meg kellett érni. Amikor ezt a könyvet vettem elég negatív életszakaszban voltam, nem voltam valami feltöltött és kiegyensúlyozott...de ez a könyv nem annak szól, akinek baja van a világgal vagy magával....így is kezdődik, hogy a nő, aki írja, tök rendben van, tök jól elvan, csak valami még jobbat akar kihozni az életéből...és vicces módon eddig ugyanazokat a dolgokat olvasom, amiket én is csinálok :D jó érzés, mert most tök pozitív életszakaszban vagyok már egy éve haladok ezen az úton és ezek szerint aki ezen battyog, az valahogy ugyanazokat a felfedezéseket teszi, függetlenül attól, hogy hány éves, hol él, milyen kultúrában nőtt fel...mindegy...ha az ember valóban a saját érzéseire és igényeire figyel mindenféle külső normáktól függetlenül valahogy ugyanazt fogja tenni akarni, mert az a jó neki...és ez egyszerre tök vicces és megnyugtató is...:) kíváncsi vagyok, hányszor ismerek még magamra a könyvben ... eddig szinte minden oldalon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger