Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 30., csütörtök

______


:) mindig van valami olyan helyzet, gondolat, mondat, kép bármi...ami valami céllal van ott és előrébb visz...egészen " véletlenül" megint olvasok egy könyvet...így is álltam hozzá, hogy biztos vagyok benne, hogy nagy része már ismert lesz számomra belülről, mert már megéltem az elmúlt egy évben, viszont abban is biztos voltam, hogy ad ez is nekem egy - két új irányvonalat.... És ez így is van... kb az egy harmadánál járok és már vannak dolgok, amik igazán érdekesek :) nem is azáltal, hogy valami totál újat mondanának, hanem hogy milyen jól egyben van maga a gondolat, ami kifejezi a helyzetet

  • "A kreativitás az, ami eredményt hoz. A másolás eleve el van ítélve, mert hiányzik belőle az eredetiség" imádom ezt úgy ahogy van... :) igen, mindenkinek a saját megoldására kell rájönni, a másoké nem fogják előre vinni... ezért szeretem az átkattanásaimat, mert mind abból jön, hogy kreatívan állok a helyzetekhez
  • "Észre kell venned, mikor kergeted magad és hogyan válsz az elképzeléseid rabjává." - észrevettem :) " Hagyd abba a gyűjtögetést, már eleget tudsz, indulj el fölfelé." " Az elképzelésed kizár minden mást."
  • "Hagyd abba a bizonygatást, mert ami tény az tény, nem vár bizonyításra" :)
  • "Elméleteket gyártasz annak érdekében, hogy aztán ki tudd kerülni a leendő fájdalmakat, zéró kockázattal" :) én már nem
  • "Vágyódsz valamit megvalósítani, ugyanakkor akadályokat is görgetsz magad elé ezzel, mert félted"... " A vágy egy eszköz arra nézve, hogy megmutassa az elégedetlenségedet"..."Akkor szűnik meg a vágyódásod, amikor kreatív állapotba kerülsz."
.
.
.
és amit épp olvasok Szikszay Csaba: Ugródeszka - köszi Zuzmaha, adom az aláhúzott verziót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger