Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 26., vasárnap

ez az

És tényleg... :) Már megint annyira jó volt :) Imádom, nekem van kitalálva ez az egész :) Életemben először tanulok valami olyat, ami közben is tetszik és hasznos és leköt, nem csak mondjuk a végére mondom, h jóóóó, de mennyi fölösleges dolgot kellett megtanulni, aminek értelme de semmi...hát ennek van :) És már megint annyira feltöltött a tegnap, egyrészt mert érdekel, mert belőlem jön, mert úgy néz ki, hogy tényleg sikerült kitalálnom, mi az ami hozzám illik másrészt azért, mert ugyanilyen pozitív kritikákat is kapok ott :) ÉS ez rohhadt jó érzés :D :D... nekem az emberi vonallal kell mit kezdenem:) :)
A másik dolog, amit picit helyrebillentettem magamban...ugye elég nyüfögős voltam az elmúlt héten....és???? Én is megtehetem :) Rohadtul nem kell nekem minden nap örömködni miért is kéne? Az arányok úgyis mindig  pozitív irányba dőlnek el nálam és azt hiszem ez kb 90-10mv. 85-15 arány számomra pont jó. 
Szerencsére úton vagyok, szerencsére igen jól kitaláltam mit és hogy akarok, tehát az én nyüfögésem nem egy egyhelyben topogó nyüfögés... nem egy életképtelen nyüfögés :) hanem csak egy időnkénti besokallás. És kellenek ilyen napok is. Szóval igenis megengedhetem magamnak időnként, hogy mérges legyen, h legyenek emberek, akiknek a társaságára nem vágyom, hogy magammal foglalkozzam...:) Hát ennyi. szerencsére nem vagyok egy előre megfestett báb, akinek mindig ugyanolyan az arca. És nem kell elnyomnom, vagy mindig mindenképp megértenem, hogy akkor éppen mi bajom, ha bajom van. "Van oszt kész" ha megoldható és meg akarom oldani megoldom, vagy megbeszélem valakivel, ha meg csak besokalltam és nyüfögni akarok, akkor pedig megengedem magamnak  mindenféle megoldás nélkül :) Ennnnyi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger