Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 22., szerda

Gondolatstop

Ez ma a zumba volt...délutánra tényleg nagyon besokalltam, tök feszült voltam, elegem lett...és menekülhetnékem....nem szeretem az ilyen érzést...viszont a zumba tök jól kikapcsolta  a gondolataimat és átértékeltette a dolgokat velem...aztán még jött egy laza 40perces séta is hazáig, és végre sikerült visszatalálnom a kiegyensúlyozottabb énemhez. Jó, hogy megtanultam kezelni ezeket a dolgokat... a munkával kapcsolatos tulpörgésekre simán tudom használni ezeket a dolgokat...bármit ami mozgással kapcsolatos, tényleg segít. 
Azokat pörgéseket viszont, amik személyes dolgok, amik valóban belülről számítanak, már nehezebb...a gyaloglás ott is segít, kitisztítani a gondolatokat, de ennél a témánál már nem szeretem magam körül az embereket, nem tudok koncentrálni a koreográfiára, meg úgy általában az ilyen dolgok tisztázásához egyedül kell lennem. Úgyhogy ezt is eldöntöttem, hogy ezeket a dolgokat is tudatosítom és ahogy kell úgy használom is. Ma jót tett.. :) Most meg még nekiállok cukkinis palacsintát csinálni holnapra, hogy a fogyós témában is sikeresen haladjak előre. Kitaláltam, h csinálok egy xls-t egy hónapig amiben vezetni fogom h mikor mit ettem/ittam stb, ugyanúgy mint eddig, csak most az egy hónap elteltével fel is fogom rakni ide, szóval szeptember 20-án meglátjuk mire jutottam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger