Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 22., szerda

,,,


"Várj, sodródj és engedelmeskedj" ... elég sok dolog szól erről mostanában körülöttem, rengeteg példa és ellenpélda..mindenféle utak, próbálom bevonódás nélkül nézni őket. Nem mindig megy. De rajta vagyok. 
A saját dolgaimmal kell foglalkoznom. A saját megérzéseimmel. A saját megoldásaimmal, tudatosított dolgaimmal, elengedéseimmel :)...és mennyi mindent ki kell zárni. Üvegbúra...szeretem az ötletet, vizualizáltam magamnak...és előveszem ha kell.. :) Bármikor. Bárkinél.
Van hogy élő embernél, van, hogy egy gondolatnál, vagy egy érzésnél kell előszedni. Ha jön valami olyan, amiről azt érzem, hogy leszív nem visz előrébb, hanem csak hátrébb és belőlem "táplálkozik", akkor szépen előveszem az üvegbúrát...ami nem engedi ennek a negatív valaminek, hogy lecsapoljon....Az elmúlt hetekben elég sok gondolat és érzés szívott le. Jutottam előrébb, de sokkal kisebb energiaveszteséggel és kevesebb plusz kilóval is kibekkelhettem volna ezt az időszakot, ha annak kezelem ezeket a dolgokat, amik. Túlbúrjánzó dolgoknak. Amikre ekkora mennyiségben nincs szükség.....vagy köze lenne ennek a sok gondolatnak és érzésnek a fejlődéshez és a változáshoz? Vagy csak a megérzéseknek és az átkattanásoknak van köze?Hm.. végülis ezek is részei annak, hogy ott járok ahol. Mert ha eljutok a besokallásig, akkor utána mindig jön egy katt...ami dob nekem magamtól magamról magamnak egy megoldást....hm...érdekes dolgok ezek....is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger