Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 20., hétfő

újabb kezdet

Nah azt érzem, hogy híztam egy kicsit. Nem jó érzés... holnap reggel szépen ráállok a mérlegre és visszatérek az irogatós módszerhez, mert különben nem tudom mikorra haladok szépen a következő minusz tizes felé...úgy érzem, most a másik irányba haladok az meg elég fos lenne. Szóval ma már csak dinnyét eszek eldöntöttem. Holnap mondjuk délelőtt gyümi, délben tökfőzelék, este meg halacska, kefír ilyesmi. Aztán hoztam céklát, káposztát, szóval a héten kéne csinálnom borschot is meg vettem egy csomó biozöldséglét...visszakell lépnem újra az útra, mert...akárhogy nézem két hónapja ért véget a 90napos, az első hónapban nem is volt semmi gebasz, de itt a második a sok-sok agyalással nagyon nem szerencsés eredményt hozott _:S  na nem baj, a lényeg, hogy időben kapcsoltam és most már úgy érzem, el tudom engedni ezt a fajta gondolkozást, ami a rápörgős vonalhoz kapcsolódik...mennie kell :)
a másik dolog meg..a cigi...minden rosszban van valami jó alapon, mivel hét közepén elkaptam valami torokfájós, taknyolós, köhögős vírust, már csütörtöktől nem is igazán vágytam rá, tényleg csüt. pénteken csak minimálba, szombattól meg egyet sem szívtam..mennyire tök jó lenne, ha végre el tudnám érni, hogy csak akkor gyújtok rá, ha éppen kedvem van...imádnám..szóval most megpróbálom nagyon minimalizálni az egészet, szerencsére nem érzem, hogy olyan nehéz lenne, na majd meglátjuk....de úgy döntöttem, hogy a kajcsival együtt ezt is írni, fogom :) mi bajom lehet... még a végén ez is összejön :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger