Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 7., kedd

VV


tök érdekes, hogy melyik időszakban melyik téma áll az agyamban a központi helyen.... most pl. nápolyit eszem...nyilván "nem kéne" este 11-kor de  most ez nekem jó - viszont cserébe megyek holnap zumbázni, amit eddig nem akartam  :) Szóval így nem kell azt éreznem, hogy ezt nem kéne...egyrészt nem csinálom rendszeresen, másrészt nem csinálok belőle titkot :D...harmadrészt meg....menni akarok zumbázni is nápolyi ide vagy oda már hiányzik és holnap remélhetőleg már a koreográfiára is fogok figyelni :D...
Na de ami miatt még elkezdtem ma egy x. bejegyzést, az pont az volt, hogy itt van mellettem a 40 kérdéses füzetem és az első kérdésnél nyílt ki..és ahogy visszaolvastam a válaszaimat annyira ott is egyből ez tűnt fel, hogy tényleg állandóan változik, hogy mi az a téma, ami a legnagyobb prioritást élvezi az ember életében..legalábbis nekem az én éltemben...a változás ezt is takarja, hogy mindig más kerül a fókuszba, hol a kaja, hol a mozgás, hol a fogyás, hol a munka, hol kihívás, hol a párkapcsolat, hol az önismeret, hol a kilengés....
Azt hiszem ez már az első kérdésnél igen jól látszik...nem is mentem tovább :) - de amúgy tök jó önbizalom témában, mert ugye azt minden egyes nap meg kell erősíteni az embernek...a tegnapi siker az tegnapi..ma újat kell gyűjteni...amúgy ez a mai nap rettentően sikeres volt :) - jól is érzem magamat... :)

szóval a 40 kérdésből az első:
1. Mi az, amit ma meg tudsz tenni, de tavaly még nem voltál rá képes?
  • 2012.04.15. - 8 perc folyamatos futás - hihi és tényleg mekkora rohadt jó érzés volt..na mondjuk ez mai napig tök jó érzés, pl tegnap este is simán fel sem merült bennem, h ne fussak végig a Kossuth utcán, hogy elérjem este a 25-t...:) mert tudtam, h nem fogok utána lihegni meg mit tudom én, még akkor sem ha mondjuk 35 fokban kell ezt megtenni  - szóval a futás jóóó, pedig hogy rühelltem régen:)
  • 2012.05.10 - agresszió nélkül beszélek a biciklissel való kapcsolatomról - phu hogy ez is milyen jó ... iszonyat nehéz volt, rohadt sok idő elment arra, hogy valami kurva mélyre pakoltam magamban a dolgokat, se megbocsátani, se elengedni viszont nem tudtam....és ha akartam, ha nem, hatott rám...aztán....megírtam szépen a listámat...és minden világos lett :)
  • 2012. 06.11. - eltávolítom a szekrényből a már nagy ruhákat - mert hogy az elmúlt öt évben ez nem így volt, ha fogytam szépen feljebb cuccoltam őket vagy másik szekrénybe...de nem szabadultam meg tőlük, mert ezek szerint nem hittem a visszaváltozásban....most meg simán szabadulok meg tőlük, vígan és örömmel - mert nekem ahhoz már semmi közöm :)
  • 2012.06.29 - simán kibírok egy hetet vagy akár többet hús nélkül - na ez volt még egy vicces felfedezés :)
  • 2012.07.10 - kirakom a fürdőruhás képem a blogba - ennyi:)
  • 2012.07.25. - már nem oktatom ki akkor a másikat, ha számomra valami egyértelmű - hanem kivárom, hogy számára mikor jön el erre az idő...még akkor is ha ez nehéz...:)
  • 2012. 08.04 - egyedül szállodába menni - hogy ez mennyire egyszerű és semmi extra dolog, nekem viszont milyen rohadt jó érzés volt és milyen régóta ki akartam próbálni :D
Hát ennyi...és ami tök jó érzés...hogy nem okozna gondot még sok-sok dolgot felsorolni, ami egy éve még nem ment, most pedig simán...azt hiszem...tényleg kézzelfoghatóak a változások...dehát....továbbra is akarom őket :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger