Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 4., szombat

Tegnap


Tegnap nagyon - nagyon jó kérdéseket kaptam Jujitól, vagyis nem is csak, hogy jó kérdéseket kaptam, hanem nagyon jó dolgokat mondatott ki velem...persze ezek a dolgok eddig is ismertek voltak számomra, de belülről nem volt meg az átkattanás, ami nálam mindig a továbblépés első pontja...szóval nagyon - nagyon ügyes volt ezáltal sok minden világos lett, hogy túl kellett gondolkoznom az első reakciómon...és mondani másodikat...hm...nem háríthatom azzal a válasszal a helyzetet, amit már megtanultam kezelni.....valami más miatt kaptam, tehát ezt kellett kimondanom és tudatosítanom....
A kérdés az volt, hogy ha benne vagyok egy bizonytalanságban, és szeretnék ebből kijönni, teszek érte, akkor miért kapok a végén egy még nagyobb bizonytalanságot, mint a kiindulás volt? Erre próbáltunk választ találni... Zsigerből a türelemmel kötöttem össze az egészet...meg h mindennek meg van az ideje...ja de ezt már jó ideje tudom, tudok várni, igen jól megtanultam, tényleg megy. Tehát ezért nem kaphattam, igaza volt, hogy valami más választ kell keresnem magamban...és talán pár másodperc múlva már meg is találtam....Szóval miért is? Mi az ami nem megy? A hit és a bizalom...a tények ellenőrizgetése nélkül...mindig mindenre visszaigazolást keresek, hogy valóban úgy van e, és ha úgy van, akkor kipipálom és elhiszem, ha nem akkor meg jön a szkeptikusság a kétkedés...de ez nem jó. Így nem lehet hozzáállni sem magamhoz, sem egy másik emberhez, hogy minden pillanatban visszacsatolást várok..." A hitre vágyunk, de az ellenőrzéssel vagyunk elfoglalva, ami megöl minden hitet."...Szóval megint megcsináltam a 40 kérdéses tesztet és ebből most a 26-os kérdést írnám le ide : :)

26. Mi a legfontosabb dolog, amiben szeretnél változni, fejlődni az elkövetkező egy évben?
  • 2012. 04. 15. - nyitottság - azt hiszem, ez megtörtén, igen látványos dolgokban lettem nyitottabb, tudatosan és most már ösztönből is,  már látványos a változás pedig még csak négy hónap telt el :)
  • 2012. 05. 10. - nyitottság, szkeptikusság legyőzése , - a második már akkor is felmertül mint változtatandó dolog, de talán még akkor nem tudatosodott, hogy ez jóval nagyobb probléma, mint gondolnám, és nagyon sokszor áll az utamba
  • 2012. 06. 13. - önmegvalósítás  - úgy érzem, ebben is nagyon jó úton vagyok két hónappal ezelőtthöz képest :)
  • 2012. 06. 29. - ugyanezen az úton előre - azon vagyok :)
  • 2012. 07. 10. - harmónia folyamatos megtartása - hát ez nagyon nehéz projekt, mert addig könnyű megtartani, amíg nem billenti ki az embert valami különleges esemény...és az elmúlt két hét nem azt mutatja, hogy egy zökkenőnél ez menne, szóval ezen még van mit dolgozni...az hiszem az itt és a most lenne ebben a témában a kulcs...az valahogy nagyon sokat segít, ha az ember a sok - sok agyjáték helyett a valóságra figyel, de ez nagyon sokszor még nagyon nehéz...de legalább megjelent mint cél :)
  • 2012. 07. 25. - magam előtérbe helyezése - ezt is nagyon fontosnak tartom, hogy meg legyenek a határok abban, hogy nekem mi a jó, és ha valamit nem akarok, akkor ott sokkal hamarabb kell mondjuk nemet mondani, ha meg akarom, akkor pedig akkor is csinálni, ha ez mondjuk senki mást nem mozgat meg :)
  • 2012. 08. 04. - Kívülről: még 10 kilót szeretnék fogyni, belülről pedig újra fel akarom építeni a hitet  és a bizalmat - ellenőrizgetés nélkül - magammal szemben és a férfiak felé is. Független akarok lenni a visszacsatolástól mint elvárástól. Azt hiszem, most elég jól egyben sikerült megfogalmaznom, mit szeretnék  a következő időkben, ez sem lesz egyszerű, de annyira nem is lehet nehéz...eddig minden ment, mindenben lépegettem előre, tehát ebben is fogok :) Szóval ezért kellett ez a tegnap :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger