Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 21., kedd

és ez így igaz.

....ööö...igazam volt, na jó, nyilván az lenne a viccesebb, ha nem érzeném, hogy mi történik velem. ugyanúgy, ahogy érzem, ha fogyok érzem azt is ha hízok...jeee.. :), na szóval ráálltam a mérlegre és 3,4kilóval lett több mint június végén...hát ez pedig akárhogy nézem, már nem az az egykiló differencia, ami egy beállt súlynál belefér. Ez konkrét hízás. Uh valóban az lesz, amit tegnap este eldöntöttem, koncentrálás, tudatosság, mozgás... A kajcsinál megint tudom mire kell figyelni, hiszen az elmúlt időszakban igen sokszor - szinte minden nap befigyelt az automatából egy csoki, vagy valami fél lityis lötty...vagy mindkettő :S na ja, meg amúgy is a rághaténkom nem mindig volt rágóval megoldva. De tudom. És mától megint lefele megyek :)
A mozgásnál pedig, a jelenlegi cél: heti egy zumba - szerdán, egy jóga - hétfőn, meg egy hazaséta IT-tól, azt hiszem ez a heti három különböző mozgásforma elég kell, hogy legyen. Meg visszahozom a lépcsőzős projektet is :) hm.. 
És ugye a cigi projekt, minimál minimál :) Erre is iszonyat kíváncsi vagyok. Tegnap este egy fél szálat szívtam el. Igazából valahogy nem adta...örültem :) Kíváncsi leszek a mai napra, mindenféle szempontból... a lényeg, hogy megint belülről akarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger