Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. október 2., kedd

Éljenek a kérdések :D

Úristen, hogy ez is egy mennyire rettenet mód hasznos nap volt :D , tegnap még nem is gondoltam volna, hogy ma megint ennyivel előrébb leszek ... :)
És mindez már megint min múlott, azon, hogy éltem egy helyzettel, ami az ölembe pottyant.. :) Hogy hozzászóltam a  témában a környezetemben lévő legkompetensebb emberhez, hogy nyitott voltam, hogy nyitott volt, hogy ma beszélgettünk egy fél órát és annyi feltöltő és előrébb vivő ötletet és gondolatot kaptam...hogy szépen elkezdtem most este használni a google-t és a két nekem leginkább tetsző dologgal kapcsolatban már írtam is...ééés, majd meglátjuk, hogy milyen infókat kapok, minden esetre úgy néz ki, hogy az utam igen durván vezet abba az irányba, amit szeretnék :)...szóval ez egy tényleg nagyon feltöltő nap volt :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger