Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. október 7., vasárnap

fogyás

Szerencsére megint beindult a fogyás:) Lassan lemegy az a három kiló, ami visszajött, már újra nagyon közel vagyok a -12-höz..még további 8 és kész a projekt :d végülis jövő júliusig van rá időm :) ami mák viszont, hogy most tényleg nincsenek ilyen rágcsálós igényeim, h valami feszkót a rágással vezessek le...sőt igazából éhes se nagyon vagyok vagy másfél hete, ami meg külön öröm, mert így még koncentrálni sem kell különösebben erre az egészre...elvagyok a zöldséglevekkel, teákkal, gyümilékkel, pogival, sajttal..de olyan konkrét kajára, ami tömény nem vágyom..na meg ami még igazán vicces, hogy ugye volt vagy három hétig ilyen nápolyi evős korszakom, de tényleg minden nap nápolyira vágytam...hát ez is lecsengett...mondjuk úgy általában nem vágyom semmire, ami édes...még múlt szombaton és vasárnap ettem sütit, azóta semmi ilyesmi..hm...fura, hogy az ember hangulata mennyiben meghatározza azt is, hogy mit akar enni...ha jól elvan és minden ok, akkor kb. tényleg csak annyit, amennyire  a szervezetnek szüksége van, mert nem akar a kaja  a rágás, az íz, vagy úgy általában az érzés miatt, hogy valamit ő irányít enni. Mert mindenkinél más van a háttérben...de hogy valami pótlás az biztos.. :)
És ami még nagyon nagyon nagyon jó, hogy mindezek mellé viszont rengeteget gyaloglok :D

                                     lépés                       km                    kalória
szerda                           13222                    9,91                     783
csütörtök                      17371                    13,02                   1029
péntek                          21417                    16,06                   1268
szombat                       16946                    12,7                     1004

És...lógnak rajtam megint a gatyók...az is, amit tavasszal bevetettem, az is, amit annó hordani sem tudtam, sőt még a türkiz is :D uh igen boldogságos az egész..lelkes vagyok, motivált...és akarom...úgy egyben az egészt, mindent, ami most az eszembe jutott :)

1 megjegyzés:

  1. Nekem is volt egy hosszú rágcsálós időszakom:) Fel is szedtem (nem mértem mennyi)pár kilócskát.
    Aztán egyszer csak abbamaradt. Lehet, hogy tényleg hangulatfüggő...?

    VálaszTörlés

Powered By Blogger