Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. október 4., csütörtök

minden a helyén

....azt hiszem, a mai napi agyalásnak lehet ez a konklúziója... :)


"Ne aszerint ítélj meg, hogy mit hallottál rólam, hanem aszerint, hogy mit éltél át velem.... " , viszont így 17000 lépés után már tudok is írni bővebben az egészről mint délután.....hm...szóval elvileg felnőtt, normális önértékeléssel rendelkező nő vagyok, aki tud kezelni bármilyen felmerülő helyzetet. Elvileg bízom a megérzéseimben, akkor meg aztán főleg, ha még az agyam is alátámasztja azokat a dolgokat, amik belülről jönnek....akkor miért van az, hogy egy kis szösszenet is elég ahhoz, hogy azt érezzem, hogy valaki karcolja a lufit...hm...pedig ez nem lufi. Ez valóság. A valaki aki pedig lufiként kezelheti, vagy karcolgathatja, ne adj isten kipukkaszthatja az nem valaki, hanem egyedül csak én lehetnék. Jó lenne helyrebaszni az agyamban ezeket a dolgokat is. Milyen is vagyok...elfogadó, ítélkezés mentes,  a saját szemem után alkotok véleményt és nem a légbőlkapott hülyeségek alapján...igen és ez tökéletesen működik - azokban a helyzetekben, ha valaki olyanról van szó, akit objektívan itélek meg...itt viszont, ha be vagyok vonódva, szépen előjönnek a múltból kapott paranoiamaradványok és jön a hárítás a kétkedés, a bizonyítékok szedegetése...mit is bizonyítgatok? minek is bizonyítgatok? Kinek is bizonyítgatok? Miért mindig csak utólag bírom tutira mondani, h na ugye megint bejött a megérzésem? Miért kell a visszacsatolás? Na ezek az érdekes kérdések. Igen most ebben a pillanatban kell hinnem a megérzéseimben, meg az én valós megélt élményeimben, kizárva minden faszságot. Mennyire okosan bírtam írni annó, hogy ne hagyd, hogy az agyjátékaid üssék ki a valóságot, mert minden más csak "fantázia", a valóság az az érzés, ami akkor van, ha velem beszélsz...akkor igen fasza lenne, ha ezt a sok okosságot szépen magamon is alkalmaznám, és nem nyifognék itt csak azért mert valamivel ki kell töltenem a fejemet. 
Uh erre jutottam ma. Semmi sincs véletlenül, sem a múlt hét, sem ez a hét, sem ez a nap ezen a héten. És nagyon örülök neki, hogy szépen mindennek meglett estére a helye... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger