Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. október 1., hétfő

este

:D, megvolt életem első olyan hajfestése, amit én csináltam saját magamnak....éééés, nagyon faszányos lett :D, hát nem egy nagy dolog ez az egész...mondjuk miért is lett volna, 15éve festik a hajam, szóval láttam párszor, na meg én festettem jópár emberét...uh örülök, h mostantól ebben is önálló vagyok ha nincs kedvem fodrászhoz menni :)
szóval imádom, h nincs végre óriás lenövésem :), meg amúgy is egy tök jó nap volt a mai is... :) olyan kíváncsi, várakozó, csillogó :)

3 megjegyzés:

  1. Én is itthon festem, de még a lányomra bízom. De felbátorítottál, és lehet, hogy én is kipróbálom majd...mi bajom lehet? Kicsit tarka leszek?:))

    VálaszTörlés
  2. :) biztosan jól sikerül majd, engem ma folyamatosan dícsérgetnek ;)
    Hogy vagy mostanában, már nagyon rég nem hallottam Rólad semmi.... :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger