Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. október 6., szombat

kellemes

:) a kedves asszertivitás tényleg mindig célba talál.. :)na meg ha az ember iszonyatosan akar valamit.. :D hihi, tegnap vettem hirtelen felindulásból röpke egy perc alatt egy nagyon dög bokacsizmát :d, aminek olyan színe van mint a török táskámnak, így igen durván megmotiválódtam tegnap este, hogy fél év vekengés után muszáj megcsináltatnom a csodatáskát, mert nekem ezeket együtt kell felvenni :D szóval ma reggel elindultam utamra, hogy meg kell, hogy legyen a táska :) 
Első hely...sikertelen..viszont kaptam instrukciót, hogy hova vigyem....mentem is - ott is volt...mikor lesz kész? Jövő hét..ó, ma nem lehet..nem...hm...és jövő héten mikor, hát leghamarabb hétfőn, akár már egy körül...de 5ig vannak nyitva. és az is csak elvileg...ó de nehézkes is lenne ez az egész..meg ha már hétfőn úgyis kész, akkor mára már biztos, hogy lehetetlen küldetés? Mert bevallottam, hogy igazából, azért "létszükséglet", mert egy ugyanilyen tündérgyönyörű csimpirit vettem tegnap és annyira de annyira szeretném felvenni őket együtt:) és a nő tiszta tündér volt, mondta, h mivel otthon van a gépe, amivel megcsinálja, ha elmegyek oda ahol lakik , akkor ma 5-6 körül mehetek érte :D hát hogyne mentem volna.. :) annyira tündér volt, h még buszt is nézett nekem sőt még azt is mondta, h csörgessem meg, ha már irányban vagyok és kiugrik vele a buszmegállóba, h ne kelljen még egy órát várnom a köv. buszra :) Hát erről ennyit :) Nincs itt semmi baj az emberekkel, csak kellemesen kell hozzájuk állni..és ők is tündérek lesznek :)..velem legalábbis azok :) Imádtam ezt a napot is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger