Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. október 26., péntek

kulcs

Ugyanaz mint tavaly...két hónap normális alvás nélkül...és már rohadtul unom..és már annyira fáradt vagyok tőle...bár tudnám tavaly mitől múlt el... hm...kéne a kulcs...de nem találom...kellene már egy kis energia....hm...próbáltam nem foglalkozni vele...próbáltam úgy hozzáállni, h most ez van..ha felkelek felkelek..olvasok, filmet nézek, fürdök, vagy kb. bármi...próbáltam korán lefeküdni...próbáltam későn...próbáltam borozni, próbáltam relax teát...próbáltam levegőn lenni, levegőztetni, mászkálni rengeteget, edzeni...hm...semmi hatás...gondolatstop? azt is próbálom...kisebb nagyon sikerrel..ezek szerint kisebb....pedig biztos ez lenne a kulcs...nehéz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger