Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. július 29., vasárnap

tovább

A héten már elkezdtem visszatérni a normál kerékvágásba, voltam kétszer zumbázni plusz egyszer hazasétáltam IT-éktól :), holnaptól viszont újfent írom a kajcsikat is mert a projekt második fele a köv. -10 kiló még hátra van. Ma reggel ráálltam a mérlegre, szerencsére továbbra is ugyanott járok mint egy hónapja, nincs semmi gebasz, -11,5 a mai állás :) és mivel hosszú távban gondolkozom, a köv. névnapomig szeretném elérni a köv. adagot. Ez így következetes, reális, tartható. Nem gyors, nem kell kapkodni, nem krepál be tőle a bőröm, nem kell halálra korlátozni magamat, csak azt a fajta tudatosságot kell folytatni, amit elkezdtem egy éve...
Végülis minden adott :) Tele a hűtő zöldségekkel, kefírrel, joghurttal, és bár úgy voltam vele, h holnap meg megyek zumbázni, azért reggel még meglátom, végülis erre a hónapra még csak ki kéne használni ezt az alkalmat :) Szóval lehet inkább mégis megyek, ha már tegnap nem voltam..nem ártana lassan megszokni és megtanulni az új koreográfiát, ugye hétfőn voltam először, szerdán meg tele volt a fejem, abszolut nem voltam ott agyban...
És még az érzelmi evést kell valahogy kordában tartani...remélem nem lesz okom a gyomoridegre...most nincsenek negatív előérzeteim, vagy rossz megérzéseim, de na azért nagyon várom már a következő pozitív lépést.... :) és hiszem, hogy ez hamar eljön... :)akarom....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger