Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. július 15., vasárnap

:) Utam

azt érzem, hogy ez igazán nekem való, és imádni fogom az egészet :D, szóval már megkaptam két hét tananyagát, és most lelkes olvasásba kezdtem...és....:D annyira vicces volt, hogy azt éreztem, hogy az elmúlt egy évem, ez a blogírással kezdődő időszak konkrétan fedi az egészet...kb. saját magam életvezetési tanácsadója voltam/vagyok azzal,  hogy rávilágítottam egy csomó dologra saját magammal kapcsolatban, előhoztam  egy csomó megoldást, változtattam sok mindenen, átértékeltem dolgokat...és főképp' a gondolkodásomat változtattam meg dolgokról...érdekes..érdekes :D (a kedvenc szavam.. :) )
most meg erről olvasok, hogy mit hogy és mit takar és hogyan, amit akarok...hát azt hiszem elég hiteles példa leszek, vagyok, főleg így, hogy önmagamtól jöttem rá dolgokra, és tapasztaltam meg, hogy mi az ami használ és előrébb visz...és most szépen összeszedetten látom magam előtt az egészet...és tök büszke vagyok magamra és boldog vagyok, hogy tényleg végre jó dolgot találtam ki magamnak, azt, ami belőlem jön....:) és ez nagyon jó érzés.... Csak nagy vonalakban, hogy miről volt szó eddig....kérdezés, értő figyelem, kétkedés, meglévő sablonok felülírása, döntési és viselkedési sablonok megváltoztatása, meglévő erősségek tudatosítása és fejlesztése, továbblendülés, változások előidézése, múlt célirányos vizsgálata, célok meghatározása, részcélok, kreativitás, motiváció keresés, önismeret fejlesztés, meditációs technikák, tükör tartás, életszemléletbeli változás, proaktivitás, szabadság, fejlődés, különböző valóságok megélése, illúziók, jelenben élés, falbontás...hm nem sorolom tovább, de végig mosolygok...iszonyatosan jó érzés, hogy mindez, ami most egy training keretein belül jön szembe, amiben másokkal szeretnék majd foglalkozni, csupa - csupa olyan dolgot ír le, amit személyesen éltem meg az elmúlt egy évben...magamtól...a saját gondolataim vittek ezen az úton folyamatosan előre...és írtam róluk...folyamatosan írtam, és írom, ami benne van....:) és nagyon kíváncsi vagyok, mikről fogok még olvasni, és mikor ismerek még magamra, hogy jajj de jó, hát ez jött belőled...jó érzés, mert ezek szerint, tényleg rátaláltam a saját utamra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger