Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. július 29., vasárnap

korán reggel

..a tegnapi 6.30 után, ma egészen 7.15-ig sikerült aludnom :D nem is értem, na mindegy, úgy voltam vele, h akkor legalább hosszabb lesz a nap és kimentem a piacra vettem egy csomó szépséges zöldséget...hát épp itt volt az ideje, szerintem az elmúlt két hétben egészen konkrétan boltban sem voltam, nem hogy piacon :) szóval tök feltöltő volt, most meg tele a hűtő minden színes egészséges cuccal, még jó h tegnap kitakarítottam az egészet :) tervben van, hogy kipróbálom a padlizsán krémet :D még nem tudom, h ma vagy majd csak vmelyik este, de nagyon kivi vagyok rá, h hogy sikerül :)...aztán meg mentem a virágpiacra, vettem tündér sárga virágot, meg egy szál napraforgót, szóval igen boldogságos hangulatba kerültem...igazából már egy csöppet sem bánom, h nem sikerült tovább aludnom, legalább több időm van örülni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger