Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. július 17., kedd

lelkes

"Legyél lelkes, és ezt ne szégyelld kimutatni! Lelkesedés nélkül minden szürke, hétköznapi, a lelkesedés ad szint az életnek!"....lelkes szeretnék lenni...szeretni akarom, amit csinálok..lelkes akarok lenni valakiért.....megint türelmetlen vagyok....a kiteljesedést várom....hm..bolond vagyok...:) igazából tök lelkesen vetettem magam bele ebbe az új dologba..minden szempontból lelkesen, "szakmai" és emberi oldalról is lelkesen és nyitottan...
hasonlitgatás...én is lelkes vagyok...csak engem már más lelkesít és ez tök normális...és nem kell hasonlitgatni, csak ez nagyon nehéz, főleg akkor, ha egy nap rohadt sok emberrel kerülsz kapcsolatba...egy fa alatt, a mezőn, vagy tengert hallgatva nem hasonlítgatok...tényleg nem...talán ez az, ami a leginkább feltölt, vagy feltöltött Cipruson...az az állandóság, amit pl. a tenger hangja adott..az, hogy bármi történik a világban függetlenül attól, hogy kinek jó, kinek rossz, hol mi történik...ő akkor is dobja szépen újra és újra és újra a hullámait..tegnap is dobta, mikor chillben voltam és ma is mikor nyüffben.. és közben csodaszép..mindegy hogy mi van velem, vagy mással.....most is csodaszép, két hete is....száz éve is....ilyenkor nincs mit hasonlítgatni....ilyenkor nem jön frusztráció, tényleg csak a jelen van...nem véletlen, hogy sosem bírok ilyen helyeken olvasni...- pedig amúgy imádok...túlságosan leköt ahhoz a hangja, a színe..és kikapcsolja a fejemet...hm...töltődni tényleg valami természet által lehet...ezek a gondolatok csak csaponganak, én legalábbis akkor tudok kikapcsolni, ha látok, nézek valami szépet...érdekes...h pl a tv-t iszonyt ritkán nézek, és tök simán túlnézek vagy túlhallok rajta...de egy hegyet, vizet, felhőt, szivárványt, bármeddig tudok nézni, anélkül, hogy megunnám....és most, hogy megint eszembe jutott, hogy ezt hallgassam egy kicsit, totál lehiggadtam..:)már múlt héten is volt egy ilyen napom, amikor kb egész délután rajtam volta  füles és ez ment egymás után nem tudom hányszor...hm...és...bár grillezni nem mentem, megcsináltam a cukkinis palacsinát kb. 5perce :) délután még nem gondoltam, hogy rászánom magam....de ezek szerint ennyi nyüff elég volt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger