Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. július 12., csütörtök

fura

Fura, mert lassan letelik az egy hét, amit még nyaralás után adtam magamnak arra, hogy különösebben ne korlátozzam a kaját ill. ne menjek vmerre mozogni...és az a fura, hogy azt érzem vígan elég lesz...nem mondom hogy a héten nem ettem minden nap csokit, vagy jégkrémet, de ezen felül igazából semmi extra dolog nem volt....jó volt a főzőcskézésből pihenni egy kicsit és tényleg amit a hűtöben találsz eszed alapon lenni a héten :) De már várom újra a kreatívkodást, mert nagyon örülök neki, hogy ez az év nem volt fölösleges energiabefektetés :) és szeretném ha az a tíz kiló, amitől még meg fogok szabadulni, egy év múlva ugyanilyen látványos legyen, mint ez a különbség ezeken a fotókon. 
továbbra sem akarom magamat terrorizálni semmivel. Nem akarok hirtelen eredményt, de el akarom érni, amit szeretnék, mert ez még mindig nem az a tükörkép, amit akarok - de azért már egy jóval kellemesebb :)
Visszatérek a kezdetekhez, a tudatossághoz így a 90napos elteltével, a sok gyümihez, zöldséghez, kefírhez, salikhoz, teljes kiörlésű cuccokhoz, halacskához, kevés husihoz, és most azt érzem főként a sok sok gyaloglás lesz első körben, ami mellett döntöttem, ha a mozgásra gondolok...jó időben nem akarok bezárva lenni sehova, 35 fokban viszont annyira nem adja a futás :D mivel mászkálni viszont szeretek marad a gyaloglás....mennyire feltöltött eddig is mindig, ha it-éktól hazasétáltam, meg úgy általában, akármennyire kómás is vagyok, a mászkálástól minidig felébredek :), ó meg a tündér biciklim....akit ki sem mozdítottam az idén még a helyéről :( mindezt a rohadt lakat miatt...hm...na de ezen sem vagyok hajlandó többet nyavajogni :) szóval ez a két dolog van tervbe véve, aztán majd meglátjuk mi alakul...jó lenne a hullahopp projekt is :D  lelkes vagyok...és ha fura ha nem...elég volt a két hét szünet :D hétfőtől folytatás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger