Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. június 16., szombat

84

Lassan vége a diétának....igazából nem vészes :) sem tarthatatlannak, sem hosszúnak nem éreztem inkább csak attól vette el a kedvem, hogy mellette még ugyanúgy járjak vmerre zumbázni, futni stb... :) na nem baj egy hét és vége és akkor már biztos megjön a kedvem a többi dologhoz is :)
Kilóra továbbra sincs változás még mindig a standard -11,5-nél járok, viszont a centik továbbra is csökkentek :) Két hete méricskéltem utoljára és szerencsére megint sok minden lett kevesebb :) Így most összesen itt járok: csípő -12cm, mell -11cm, derék -9cm, comb -5cm, vádli -3cm, kar -2cm...na jó bevallom a mérleg témát továbbra sem sikerült elengednem, annyira szeretném ha már ott is végre egy kisebb szám jelenne meg és nem csak egy nap erejéig hanem tartósan :)
 Ezen fellelkesedve, na meg azon, hogy anya mesélte vmelyik nap, hogy milyen ügyes volt és csinált egy víznapot, kitaláltam én is, hogy a mai gyümölcsnapot víz, vagy legalábbis folyadéknapra cserélem....:) Hogy hogy képzelem el....rohadt sok vizet fogok inni, ízesítetlen teát....kávét, mert azt nekem muszáj....és ha végképp azt érzeném, hogy neeeem birom, ami máshogy lesz, mert bírni fogom, akkor iszok vmi gyümilét :) Hát így tervezem a 84.napot :)...nem hiszem, hogy csak a diéta miatt fog jót tenni, hanem a tisztulásban is segít, na meg ez a tegnap előtt esti brutál fejfájás is arra utal, hogy nem fasza ha ebben a össze-vissza frontos időszakban nem iszunk rengeteg vizet :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Tetszik ez az írásod és maga a blog is szuper. Én is fogyókúrázom/fogyókúráztam és 24kg ment le, amire büszke vagyok, viszont azóta nem mozdul a mérleg...Nekem a víznap nem jött be, nem nagyon bírtam, de ugye mindenki más :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Iluss,

    köszönöm a pozitív kritikát, örülök, ha tetszik :) És gratulálok a 24 kilódhoz, meg a kitartáshoz :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger