Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. június 6., szerda

virtuális baromságok

Virtuális lófasz....kb. ennyi a végső konklúzióm az online világról, társkeresésről, társtalálásról.....Kezdődött azzal, hogy a hangulatom egész este igen fossá változott, amikor az egyetlen szimpatikus ember, akit ezen a fostalicskán megismertem újfent online volt....jöttek megint a hülye kérdések....hm...holott lehet nem kéne kérdezgetni, csak betudni ezt is humbugnak, egy előadott baromságnak, egy nagy viccnek....hm...lehet hogy ezen az egész szaron én voltam kb. az egyedüli, aki nem adott elő semmi olyat, ami a valóságban nincs? Úristen...mint valami képmutatásömlesztő olyan az a hely....hányinger....és tegnap este tényleg azt hittem, hogy kb. szétpukkan a fejem a behergelődésétől....tényleg nehéz megvalósítani, hogy az ember elhatárolódjon a különböző hát nem is tudom miktől, mert véleménynek nem nevezném őket...inkább barmok az  ő agyukban rám húzott mondataitól.
Egyre inkább ez az érzésem....folyamatosan mindenkiből csak a képzelgés meg az elvárások jöttek....egy nagy hányinger....istennőtől a malacig minden megnevezést próbáltak rám is rám akasztani..kérdeztem? kérdezte a faszom...akartam? he?...ááááááááá.....hm hát én meg egyikkel sem vagyok hajlandó azonosulni....leszarom, hogy ez a sok defektes lelkibeteg 'ember' mit "gondol" -sajnos ennek a szónak hogy gondolat nem ismerem leamortizáló szinonimáját, pedig szívem szerint azt írnám...mert ezek nyilván nem gondolatok....
és bár tegnap még menekülésnek gondoltam, hogy letöröltem magam...ma már máshogy látom....nekem ehhez semmi közöm, hogy idegen emberek látatlanban mi a szart irogatnak nekem, milyen agyjátékot indítok el bennük...úgy általában ahhoz sincs semmi közöm, hogy léteznek....szóval remélem mindegyik, egy hozzá hasonló kaliberű szerencsétlen, bunkó, idióta, szánalmas, képmutató vagy éppen csak egyszerűen elvárásokban gazdag hulladékkal fogja leélni az egész nulladék életét. 
Virtuális világ - PUKKKK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger