Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. június 27., szerda

káááosz :D imádom

Szééétpörögtem ma magamat :), komolyan mondom ilyenkor tökre azt érzem, hogy jó helyen vagyok...szeretem ha egyszerre százfele kell figyelnem, ki kell találnom dolgokat... :) de tényleg... ilyenkor semmi Anyegin érzésem nincsen.... és ez tök jó :) ezek szerint én akkor vagyok elememben, ha ellep a káosz :D fura...mert ez is most tudatosodott, hogy ami nem káoszos, az nekem unalmas...csak abban van számomra a "kihívás", ha nem szép letisztult dolgokkal kell foglalkoznom, hanem egyszerre mindennel... nekem ettől tökre vigyoroghatnékom van és egy percre sem érzem azt, hogy miért miért...hanem nekem ez a jó...
Ez tuti valami személyiségjeggyel függhet össze, hogy ennyire nem bírom a beállt rutin dolgokat...hm...valakinek ez kell és ettől kapna agylobot, én meg ezt a részét élvezem :) szóval ez is egy jó nap volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger