Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. június 17., vasárnap

:)

Szóval mire nem jó egy spontán szekrénybenézelődés :D Teljesen más céllal keresgéltem a nyiregyi szekrényben erre kezembe akadt a diplomaosztós gatyóm....mondom már csak magamra húzom, h lássam hogy állunk :D és jóóóó rám :D :D :D jeee, uh el is hoztam Debibe, mert hogy még mindig tetszik... :)Tök faszányos anyaga van és nem is volt rajtam anno szerintem csak vagy háromszor mert az osztóra vettem, de rá két hónapra sajnos már volt rajtam egy csomó plusz kiló :S, és bár tudom hogy ahhoz képest kilóra vagy 3-4el több vagyok még, valahogy a centiknél nem lehet nagy különbség, ha már most hordható:) szóval nagyon örülök most:)
A tegnap víznap nem volt teljes víznap, mivel este vonatoztam meg tök sokat mászkáltam így megittam egy kemény kb 150-200 kalóriás préselt biozöldséglevet :), viszont éhes nem voltam, fejem nem fájt, se tegnap se ma, szóval siker :) Örülök neki nagyon...és bár megkezdem az utolsó kört a 90naposban tudom, hogy utána ugyanúgy figyelni fogok a kajcsira, mert ugyanolyan lelkes vagyok és a "tükörkép" lebeg a szemem előtt még mindig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger