Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. június 2., szombat

70

Tényleg kezd néha egy gasztroblogra is hasonlítani ez az egész úgy érzem :) De na imádok kreatívkodni a kajcsikkal is, és a keményítő nap meg amúgy is a kedvencem...gyanítom, hogy ezekből a kreálmányokból, amiket most kitaláltam, nem egy marad meg a jövőben is a kedvenceim között :)



A tegnapi feltöltő este után, ami nagyon fantasztikus volt, ma időben ébredtem....futni nem mentem végül..nem adta ez a szél :S, viszont kimentem a piacra és annyi mindent bevásároltam, hogy hűha.. :) A mai gyümi megint jó sok szamóca volt, holnapra találtam nagyon tuti, mézédes sárgabarackot, a múltkori gyümölcsnapon belelkesedve hétfőre pedig megint vettem sárgadinnyét, remélem olyan fini lesz, mint tegnapelőtt :)
Aztán az a rengeteg zöldség, ami szembejött :D

Délben csináltam egy nem kis adag zöldséglevest, ami igen isteni lett (zöldborsó, répa, petrezselyem, zeller, új krumpli, karalábé, új fokhagyma, hagyma, zeller, petrezselyemzöld só, bors meg egy kis olivaolaj  volt benn, igazi egészséges kajcsi :) kb egész délután eszegettem a pakolás közben...mert, hogy elkezdtem átnézni a ruháimat...és ami nagy azt állapottól függően vagy kidobom vagy elajándékozom, de nem fogom itt tárolni :) Mondanom sem kell még nagyon a projekt elején vagyok, mert közben ugye takarítok is meg főzőcskézek....
Vacsira megint kitaláltam vmit:) tepsiben sütöttem héjában új krumplit hagymakarikákkal sózva, borsozva két - három teáskanál olívaolajjal meglocsolva :) és hozzá karikáztam fel ubit, amire kaprot és almaecetet raktam ...nagyon ízlik így együtt ez az egész :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger