Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. június 28., csütörtök

mezítláb

Hát az úgy van :), hogy tegnap már egy csomót mászkáltam, megint haza séta volt, és már akkor annyira bennem volt, hogy úgy de úúúúúúgy szeretnék mezítláb mászkálni.... de akkor még nem tettem :D bezzeg ma :D elkezdett szakadni az eső...mondjuk úgy, hogy szarnak áztam :D amit imádok, és sétáltam sétáltam és csúszkált a lábam a papucsban és utána már papucs nélkül sétáltam :D bele a pocsolyákba, jajj nagyon jó volt, olyan nagyon felszabadító ez az érzés, mindig annyira elönt a szabadság :) örülök :) és mennyire jó lesz, hogy a jövő héten már a tengerben meg a homokban fogok mezítláb mászkálni :D :D :D jjajjj de nagyon jó...már nagyon érzem.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger