Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. június 29., péntek

Dolgok:)


Mennyire jó lett volna, ha az a bizonyos negyven kérdés, már akkor a kezem ügyébe akadt volna, amikor elkezdtem a változás projektet...hm..egy éve :) Törökországgal kezdődött...most meg már Ciprus következik és mennyi gondolat volt közben...csak két és fél hónapot ha nézek, iszonyat dolgok vannak, amik megváltoztak...vagyis amikről megváltozott a gondolkodásom.... Úgy döntöttem, hogy időnként leírok egy egy kérdést ill. a bizonyos időközönként rájuk adott választ....
pl. így hangzik a 29. Mi az, amit nemrég tanultál magadról?
  1. Képes vagyok kinyitni a saját szemem és szembe megyek a félelmeimmel    - 04.15.
  2. Bármit felszínre lehet hozni és ki lehet mondani                                            - 05.10.
  3. Képes vagyok elengedni a miérteket                                                              - 06.11.
  4. Képes vagyok nem pörögni...hanem nyugodt maradni - tartósan :)              - 06.29.
És ami a legjobb az egészben, hogy ahogy nézem...ez egy lépcső...az egyik fok jön a másik után, és nem is lehet kihagyni vagy átugrani a fokokat...hm..mert először valóban ki kellett nyitni a szemem és szembe menni a félelmeimmel....aztán ezáltal tudtam magamból felszínre hozni és kimondani dolgokat, amiket jó mélyre cuccoltam....és ha meg van a megvilágosodás, akkor tényleg nem fontosak már többet a miértek...ha pedig nincsenek állandó kérdések az ember fejében, hanem képes elfogadni állapotokat, helyzeteket mivel tudja, hogy halad előre a saját útján, és úgyis úgy alakul minden, ahogy az a legjobb, már nem kell állandóan pörögni..hanem benne lehet maradni, a nyugodtságban...és ez annyira de annyira jó érzés...hm...mennyire távolinak tűnik az az időszak olyan november december környékén, amikor még heteken át aludni sem tudtam..annyit agyaltam...de az is szükséges volt...minden szakasz szükséges...tényleg nem lehet átugrani szakaszokat...mindennek meg van az oka és az ideje...:) ezt a mostani időszakot élvezem...:) nagyon sok dolog átértékelődött bennem...mintha az egész kiégés szindróma is elmúlt volna :), egyelőre értékeket látok, meg a saját utamat és ez megnyugtat...és a fölösleges negatív gondolatokat, meg elégedetlenséget bármivel kapcsolatban, ami sokáig tényleg mindennapos volt már szabadon engedem :) - mert akárhogy nézzük sosem a helyzet köt meg, hanem az érzések.. amik a helyzetekhez kötődnek....
és emberekhez...olyanokban is meg tudom már látni a jót, vagy a pozitívat, vagy amit tanulni tudok tőlük, akiktől eddig eszem ágába sem jutott volna, akiket alapban hárítottam....de miért is? Én bárkitől előrébb vagyok....mindenkitől tudok valamit tanulni, ami előrébb visz engem:) és már ezt is megértettem :)
És a rengeteg ember által, akikkel benn is kapcsolatban vagyok, mert akárhogy is nézem, több száz emberről van szó, nagyon sok dolgot megtapasztalok magamról, helyzetekről, persze róluk is de talán nem ez a legfontosabb,...magamról...általuk..általa...tényleg minden jó valamire, és valóban szinte soha nem arra, mint ami a megnevezéséből adódik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger