Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. június 21., csütörtök

Válasz

Ha választ akarsz kapni egy kérdésre...mindig megkapod...csak figyelni kell...

az én kérdésemre a válasz....olvastam ma a kvantumugrásról...ez azt takarja, hogy a mostani helyzetből hirtelen abba az állapotba akarunk kerülni, amiben úgy gondoljuk boldogok lennénk...és mikor jön a változás, hirtelen még sürgetőbbé válik az egész, mert már "iszonyatosan tudjátok, hogy mit nem akartok, már azt is meg tudjátok fogalmazni, hogy mit akartok, de arra még képtelenek vagytok, hogy egy hullámhosszon létezzetek a vágyatokkal" és nálam kb ez volt eddig...hiába akartam, olyan fajta érzéseket nem hozott ki belőlem mint kb. egy-két hete...amikor valóban vágyok az egészre, a megosztásra...valóban...máshogy....nem azért akarok valakit mert már kibekkeltem egy csomó időt, vagy mert megérdemlem, vagy akármi, vagy bármi más..hanem egyszerűen most érzem igazán azt, hogy félelem nélkül van rá igényem belülről...érdekes dolog ez is... a következő kulcsmondat ez volt "ahhoz, hogy  a vágyad beteljesülése boldogsággal járjon, neked is fel kell zárkóznod hozzá a vágyaddal összhangban lévő gondolataiddal" és ez nekem csak mostanában történt meg....de már megtörtént..hm... hogy sürgettem még pár hónapja a dolgokat, mikor arról írtam, hogy úgy érzem én már előrébb vagyok és a változás meg csak kullog valahol mögöttem és egyszerűen nem bír utolérni...hm...és mennyit változtam azóta belülről....mennyire sokat...arra is rájöttem, miért kellett ezekkel az online dolgokkal próbálkoznom. Persze nem csak azért, hogy rájöjjek nekem a valóságos benyomás szükséges...hanem...azért mert ez is egy része az önismereti utamnak...ezáltal is tudatosítottam magamban, hogy én semmiképp sem akarok beleesni többet az elvárások okozta csapdába, hogy nem akarok illúziókat gyártani.....mert ez nem vezet sehová....hm...a létező és nem létező képek, emberek....hm...sajnos eszembe juttatta a múltbeli fakeretű babát...amin csak az fér be, aki belefér a kategóriákba...na erről ennyit...
Nem volt fölösleges idő, vagy fölösleges próbálkozás, vagy fölösleges tapasztalat...csak egy része a tanulási folyamatnak...és örülök, hogy ezek a dolgok is világossá váltak számomra...:) már nyugodtan tudok erre gondolni, beszélni és írni róla...
"a valódi sikerhez időre van szükség. Az idő a siker egyik alapfeltétele. Ha nincs időd valamire, az a valami sosem lesz a tied"

A választ most a Camino magazinból kaptam :) Vonzó Vera: Az idő siker 
köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger