Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. április 9., kedd

érdekes

...............mennyire rengeteget lehet változni mondjuk egy másfél év alatt... ó te jó ég... pf...érdekes volt most Bettyikével visszagondolni arra a rengeteg dologra, arra a  rengeteg felismerésre...ahonnan indultam és ahová jutottam ebben az időszakban...hm....akárhogy nézem....kurva büszke vagyok magamra, hogy nem mismásoltam el semmit....és tényleg semmit....hanem...akármekkora is egy fos érzés volt az adott pillanatban akkor is próbáltam megérteni, elfogadni, aztán pedig szépen szembe menni vele...bármivel...mindennel....hogy köszönöm nekem ez tovább nem kell....és...ha ezeket nem teszem...ugyanabban a karikában pörögnék tovább mint valami rohadt mókuskerékben, ami nem is vezet sehová...hm...végülis..mégiscsak meg van az eredménye, ha az ember mer változtatni.. :) persze...mindig vannak újabb és újabb dolgok, de az annyira megnyugtatóan jó, ha látod, h alapvetően már jó rég óta felfelé haladsz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger