Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. április 5., péntek

Újabb

Fura ez... mert nyilván azt nem gondolod, h nem fognak még előjönni dolgok a múltból, amik a jelenben hárítást okoznak...de...hogy újra és újra észérvekkel próbálod meggyőzni magad, h ez amúgy csak pusztán egy logikai döntés...ja...és mivel okos vagy...így elég hihetően tudod magadnak előadni a dolgokat..hogy egy időre még te magad is elhiszed, hogy ennek aztán semmi köze a belső hárításhoz vagy önvédelemhez, hanem ez egy ésszel több szemszögből is alátámasztott döntés... hát hogyne... :D úgy szokott az lenni...ismerem magam.. :)
Na..hát ma...megint sikerült egy ilyenemről lehúzni a leplet és szépen tudatosítani magamnak, hogy ok Nórika, tök jó, h ilyen okos vagy, de amúgy VALÓJÁBAN mi a szar is van a háttérben? Ha szépen leszeded az ésszerű magyarázatokat?...hm...hát valami egész más...egy szar érzés, amit kötök egy   régi szar helyzethez, egy régi szar állapothoz, a bizalomvesztéshez, a dühhöz... és igen - vannak az ésszel alátámasztható jól hangzó okok..és persze mint mindig...van a valódi -ami pedig csak egyszerűen a félelemből fakad...vminek az elkerüléséből...:) Szeretem, amikor ezeket helyrepakolom magamban...és örülök, amikor már a valóság jön elő, mert...akkor azzal -feltéve ha akarok, márpedig azért ez a blog is pont arról szól, h amire rájövök, azzal, akármi is az szembemegyek, ha ez engem hátráltat :) - már tudok mit kezdeni, azon már tudok változtatni, h ne valami berögzült, múlthoz kötött lófasz határozza meg a dolgot, hanem én. A jelenlegi énem. Én döntök, hogy mi az, amivel még időtlen időkig nem akarok foglalkozni, csak vhova jó mélyre elnyomom magamba, vagy leszarom, előhozom és megváltoztatom :)
Persze..ez mindig szar..abban a pillanatban, amikor leesik valami ilyen...de milyen jó pár hónap múlva, amikor már örömmel lehet visszagondolni, hogy mennyire jól tetted, hogy kijöttél egy újabb karikából :)
Szóval ma nagyon sokat gondolkoztam ezen a valamin és délutánra úgy döntöttem, h oké, nekem ez a para nem kell már :)... és onnantól, h valamit eldöntesz már úgy van :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger