Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. április 4., csütörtök

káoszina:)

...hát...nem vagyok az a tipikus rendmániás valaki :D...ennek minden előnyével és hátrányával élvezem, hogy ilyen vagyok :)... rengetegszer vicces, néha hergelő...de legalább nem unalmas :) szeretem arra fogni, hogy ez is a kreativitással és a korlátmentességgel függ össze...:)
De hogy ez a káosz mekkora örömet tud okozni időnként :D, amikor abszolút nem tudom előre, h ebben a zsebben, vagy abban a táskában épp mit találok ilyen kera, olyan rúzs, forint..euró..cetli, papír, idézet, tükör...eltűntnek hitt szolibérlet...:D mikor mi...és ez akkor mind ajándéknak hat..na ... ebből mindenki kimarad, aki mindent a helyére pakol..:)...vagy 'követi' az eseményeket és kordában akarja tartani őket...én meg úgy vagyok vele, hogy ha annyira hiányozna biztos feltűnne, hogy nincs meg..ha meg feltűnik...valahogy szinte öntudatlanul jóhelyre nyúlok és ott van... (na jó..nem mindig mert pl. a lábsúlyokat már megtaláltam de a neoprén még mindig valami általam nem ismert helyen leledzik a lakásban - de ez meg pont a renddel függ össze..azóta nincs meg..amióta valahová jól elpakoltam...hm...ó te jó ég az is milyen vicces volt, mikor egy rendrakás után konkrétan kukáznom kellett...annyira nem találtam valamit :D...és a lelkes kukázás után..végül..megtaláltam a ...polcon.. :S..nem való nekem a rend :D...vagy kóricálnom kellett Nyiregy és Debi közt, hogy leadhassak valamit, amit megírtam, csak fogalmam nem volt, h melyik városban lehet.... :))
Na hát...ma  a Media Marktos utalvánnyal jártam így...konkrétan fogalmam sem volt, h hol lehet...abban az egyben voltam biztos...h mivel mákvirág vagyok el tuti nem hagytam...:D..ja mert..mindig mákvirág vagyok...hm...amikor a pénztárcám hagytam el..fel sem tűnt...csak a Sunshine rádióból hívtak fel, hogy nem hiányzik e a pillangós pénztárcám ..hát...mondom nem tudom..eddig nem tűnt fel.. :D szóval még paráznom sem kellett egy pillanatig sem...hogy na vajon hol vagy...uh ma is ilyen érzéssel jöttem haza..hogy..valahol majdcsak meg lesz..végülis 5 évig felhasználhatom :D...és láss csodát...kiesett a A kis vadócból :D szóval..komolyan sokkal jobban örültem neki most este, mint mikor megkaptam..uh...akárhogy is nézem...mégiscsak dupla örömöket okoz az embernek ez a tulajdonság..én legalábbis...élvezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger