Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. április 22., hétfő

"Megtehetném, de nem teszem, és nem azért, mert korlátolt vagyok, akit nem vinne rá a lélek. Azért nem teszem, mert tisztelem és szeretem a szabadságot. A saját szabadságomat, és mások szabadságát is. "
Ezt még évekkel ezelőtt olvastam egy cikkeben...egy nagyon - nagyon tuti kis cikkben, annyira tetszett, h annó le is mentettem magamnak az egészet...és :D ma, h pakolásztam a mappáim között megtaláltam ... és mivel nincsenek véletlenek nyilván ez sem az :)
Elolvastam...és még most is imádom...hm...azt feszegeti, h mi az hogy jó? vagy mi az ami csak jónak tűnik, amúgy meg csak egy korlát :) Tetszik, még mindig a magaménak érzem :) Jó volt újra elolvasni és átérezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger