Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. április 1., hétfő

...:D

Ennek a Húsvétnak is megvolt a maga kis csodája és röhögőrohama :D
Nyilván totál mást ettem, mint amiket alapban szoktam, készen is lettem tőle, így lelkesen beöltöztem, h legyaloglom  az én kis 10000 lépésemet:) Elég káosz volt a Bujtoson az eső miatt,  ezért egy kb. 10 éves Nike cipő mellett döntöttem, amit nem sajnáltam össze-vissza sározni...:)
Kóricáltam...és kb. fél óra után olyan érzésem volt, mintha beleragadtam volna valami szarba...nézem a cipőmet...a bal lábamon levált a hátulja..na ekkor már kezdődött a vigyorgás...mert hát...nem volt közel a 'haza'...megyek tovább kb. 50 m-t...levált a másik oldal hátulja is..okéééé még vagy egy km és otthon is leszek :D jeee..kiértem végre a járdára...és ekkor leszakadt a bal cipőm hátulja :D...mármint annyira, hogy elhagytam az úton.. :) az eleje meg ficegett mint vmi papucs..nem mondom, h innentől hiperaktívban haladtam tovább cserébe röhögtem a helyzeten...még szerencse, h ilyen jól szórakoztam..uh a következő száz méter sem telt esemény nélkül :D...elhagytam a másik cipőm hátulját is..és úgy kb. állandó jelleggel különböző pici részecskéket belőle...na ekkor már mindkét lábamon lógott a talp, haladni szinte lehetetlen volt..és ekkor hallelulja...:D a jobb cipőmről elhagytam az egész talpat :D, na ekkor már sírva röhögtem, viszont kicsit gyorsíthattam a tempón :D valami annyira félelmetesen felszabadítóan viccesen groteszk volt az egész helyzet, hogy igazából totál feltöltődtem abban a 20-30 percben míg hazaszerencsétlenkedtem magam :)
Tanulság? - Csak a humorérzék el ne hagyjon ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger