Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. április 30., kedd

miért is?

Szóval..hogy...mennyire meg van a haszna ennek a lassan két éve tartó tudatos változtatásban, változásban gazdag hozzáállásomnak.. :)
Nem is tudom mi a legnagyobb előnye...talán...hogy nem ragaszkodom semmilyen sémához...és..ha azt érzem, valami nem úgy megy, ahogy kéne, egyből tudom, h mi az a pont, amit meg lehet fogni belőle..mi az, ami be van állva, tehát ki kell billenteni, és meg kell változtatnom magamban ahhoz, h máshogy lássam a dolgokat, vagy máshogy történjenek a dolgok, ahhoz, hogy haladjak és ne egyhelyben topogjak.
Emlékszem még az elején mennyivel lassabban jöttem rá dolgokra, hogy mi micsoda, hogy mi van a háttérben, hogy egyáltalán mi az a pont, amihez hozzá kéne nyúlni... na meg..ugye...attól hogy egyszer végre rájössz, hogy hol az a pont...attól még a régi lesz a sablon...tehát kurva nagy tudatossággal és odafigyeléssel lehet csak hosszútávon változást elérni...amikor rajta kapod magad, hogy áhhhá, már megint azt teszed, amit mindig is tettél hello...na akkor gyorsan keresni kell egy másik utat :)...és...amint mondtam, rohadt nagy előny, hogy... már nagyon hamar észreveszem a dolgokat, nagyon hamar változtatok, és a visszaeséseket is igen hamar leleplezem magamnál :) szeretem ezt a hozzáállásomat...hm...milyen fura..hogy amikor elkezdtem a blogot írni...nem is tudom..hogy találtam ki a címét...de ... valahogy nagyon ráéreztem..hogy minden e körül forog...minden... az egész élet ezekről  szól...hm...hm...hamar felismertem...talán nekem azért volt egyszerűbb...mert sosem szerettem a szokásokat....mindig is..ha bármit észrevettem magamon, hogy ez már olyan mintha szokás lenne, különösebb ok nélkül, egyből változtattam rajta... egyrészt  a szokások unalmasok...másrészt...korlátozzák az embert...tőlem pedig mindkét dolog irtó távol áll .. én alakulni és fejlődni szeretek...a megszokás pedig ennek teljesen ellentmond:)
Úgyhogy... folytatom..azt..amit eddig...mert..azt érzem..egyre nagyobb a fény.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger