Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. március 14., csütörtök

Elméletektől függetlenül

Elméletektől függetlenül, mégiscsak az a legcélravezetőbb, amit az ember belülről úgy érzi, tennie kell, vagy tenni akar, ha csak nem akar megfulladni a kétségeitől. 
Ma a Kedvencem olyan nagyon jól behergelt, h egyből előrébb jutottam :). Ismer. És ez nagyon jó érzés. És nem engedte, hogy szenvelegjek egy baromság miatt. És addig hergelt, amíg végre visszataláltam önmagamhoz, a magam kérdéseihez, a magam viselkedéséhez, amit viszont annak és úgy tettem fel, akinek szántam, és abban a formában, amiben jött, nem százszor átgondolva, h mi hová vezet, mennyire asszertív, mennyire ilyen-olyan amolyan, lehetséges stb. Leszartam.
Végre újra önmagam lettem. Lehiggadtam. Megnyugodtam. Választ kaptam. Annál a kérdésnél vesztem meg, mikor leírta a kulcsmondatot, h a Nem már a tiéd, maximum lesz egy igened....és végülis...azt érzem nyertem. Mert a kétségek helyét a pozitív válaszok vették át. Hát...köszönöm, hogy ismersz és visszadobtál a szabad vagyok önmagamhoz :)

1 megjegyzés:

Powered By Blogger