Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. március 3., vasárnap

..szavak..

 "Vannak szavak, amelyek leírásához, egymáshoz fűzéséhez az érzések adnak ihletet. Az érzések fonják össze ezeket a szavakat, mondatokat. Hiába kéri bárki, hogy írj valami szépet - lélek nélkül nem megy."

Belőlem ezeket a szavakat hozta ki..... :)



jelek...jelmezek...ruhák.. szerepek
valószerű valóságok.. összevetések.. hasonlóságok - különbségek... életek..gondolatok...helyzetek.. történetek...múltak... jelenek...
jövők... összekapcsolódások...kapcsok..gombolyag
kapcsolatok..
függések...kapaszkodók...
érzések...lelkek...
főpróbák - főnyeremények... :)
színek...testek..érzetek.. zenék... csillogás,  éberség... élet...
vihar...csend...
káosz..fölfordulás...megnyugvás
tükröződés... karika  - hullám..
repülés..szárnyalás..zuhanás..
sötétség...köd..félhomály..
haladás...könny..kétség..mosoly..nevetés...
érzés.. érzés...megérzés..ráérzés... ráérés?..
türelem...tudás...biztos..bizonyos...feltörő...elnyomhatatlan...kitörő.. lelkes...meghitt...személyes...saját.. kizárólagos...
fontos... biztos...biztos...biztos...
fehér...piros...
párhuzamos...
fontos...fontos... biztos..
kontrollmentes.. szárnyaló.. csendes..  szabad.. felnőtt... önálló... kellemes...
jó...
biztos..biztos... szép...
fontos...
akart...akaró..haladó...kiforró...
alakuló...
látó...érző...néző..figyelő.. éltető.. élő... áramló... kereső..megérkező...
eleven, életre keltő...harcoló... mosolygó..sugárzó.. váró..hívó...hívő...
érző... élő...éltető...megélő
ébredő...várt...megérkező...
létező... :)

3 megjegyzés:

  1. Nem nagyon figyeltem irodalomórákon, ez impresszionista stílus? :-)
    Bocsánat, hogy kontárkodok. Tényleg síkhülye vagyok ehhez :-)

    VálaszTörlés
  2. hát...a benyomásokról szól, uh ha mindenképp' be szeretnéd pakolni vmi stílusba.. :)
    Én nem próbáltam...csak írtam, amik jöttek az érzéssel :)

    VálaszTörlés
  3. Az én hátam is benyomkodhatná valaki. Na, mindegy :D
    De akkor ez az, amennyire én tudom :-)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger