Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. március 12., kedd

:S

Nem szeretem, amikor saját magamban kételkedem, amikor az ami és aki én vagyok egy bizonytalan ponttá válik saját magam számára, amikor megkérdőjelezem, magamat, hogy mit érek, mit akarok, hová tartok, ki vagyok. NEM
Nekem ehhez nincs kedvem. De komolyan mondom ebben a pillanatban azt érzem, h falhoz csapom a békát, és szarok bele. 
Nekem magamban biztosnak kell lennem. Bárki mással lehetnek kétségeim, kételyeim, de az amit ebben a 30 évben magam számára letisztáztam, helyreraktam és kialakítottam, az nem fog senki miatt megborulni. Nekem ehhhhhhhhez nincs kedvem!!!!!!!!!!!!!!! A nagy lófaszt!! De tényleg! Faszomat már az egészbe. Akinek kellek, majd megszerez, kezel, akinek meg nem abba meg szarok bele! :) Azt hiszem, annak aki én vagyok ugyancsak örülnie kell bárkinek. Hát ennyi, amire jutottam a mérgelődés, vagy agresszió, vagy tudom is én minek a végére. Szarok én bele. Nincs nekem kedvem nyüfögni. He? MI van? na neeeem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger