Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. március 21., csütörtök

Összetett nap :)

...ez valóban az volt... a hajnali három órás agyalás következtében reggel elég nehezen pillogtam ki magam az ágyból...hm...viszont éjszaka lett egy előrébb vivő gondolatom...egy tegnapi sikeres coachingnak köszönhetően próbáltam az én saját helyzetemtől elvonatkoztatni és valami olyan technikát előhúzni a kelléktárból, ami jelenleg nekem segít a kibillenésben..abból a tegnapi lelkiállapotból...hm...lett a három órának eredménye :) 
Képet amit előző nap kaptam próbáltam jelként felfogni, hogy figyelnem kell, hogy az irány jó legyen, ne veszítsem el a fonalat. Azt érzem sikerült...plusz jött még hozzá egy jó nagy adag pozitív energia, amit tündéri gondolatok és idézetek formájában kaptam ma...imádtam olvasni..:) imádtam érezni :) Feltöltött...és ez a feltöltöttség nyitottá tett. És...akkor látod a helyzetet kihívásnak, akkor nem adod fel, hanem haladsz, változol, lépsz mersz..ha nyitott vagy.  Különben bezárkózol a saját kis problémád kiúttalan világába, de ha nyitott vagy, nem ragaszkodsz a bejárt úthoz, hanem a megoldást keresed...és....meg is találod :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger