Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. március 16., szombat

:)

Arról...hogy fölösleges dönteni, mindig az 'élet' dönt :D

A következő dolgokon vekengtem reggel :D ...zöldséglét kéne inni a fogyó projekt miatt...de egy újfajtát vettem és nagyon nem adta, túl édes volt nekem....porszivózzak e...mossak e fel, vagy még fölösleges...Hát ekkora kaliberű dolgokon agyaltam délelőtt :D
Erre mikor újra beleinnék az édes löttybe megláttam egy palackot félig vízzel, ó mondom meglocsolom inkább a virágot :D..és hát nem levertem az ó szent löttyöt :D eltört, minden tiszta piros volt és üvegszilánk..röhögtem de nagyon...mert így lelkifurdalás nélkül nem kellett meginnom azt az édes bioszart:)+ eldőlt a felmosás és porszívózás kérdése is egy pillanat alatt :) és már rend van és tisztaság :D jejeje éljen a nem döntök, hanem áramlok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger